mandag den 23. august 2010

Om et par måneder er jeg her....

De her dage med deprimerende vådt og mørkt vejr giver næring til drømme om at være på den anden side af kloden. Og hvor dejligt er det ikke at tænke på, at man rent faktisk sidder i Hanoi om to måneder? Tog i foråret den beslutning, at jeg ville rive en måned ud af kalenderen for at komme ud og opleve verden (eller i hvert fald en lille del af den). Så midt i oktober tager jeg til Hanoi for at undervise små vietnamesiske børn i engelsk. Får en ordentlig dosis kultur, for skal bo privat hos en vietnamesisk familie under hele opholdet. Kender flere der har været der og hører, at det skulle være et helt fantastisk land. Behøver jeg at sige, at mine forventninger er HELT VILDT store? ;)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar