tirsdag den 28. december 2010

London, baby!

Er snart på vej til min nytårs veninde-getaway i London! Behøver jeg sige, at jeg glæder mig?
Har dog ikke de store erfaringer med England, så hvis der er nogen af jer, som kan anbefale de lækre steder (mad, shopping, kultur) ville det være skønt. Hvis ikke, improviserer vi ;).

Sidder pt. i tog til Kbh. Har lavet endnu en abe i værtindegave, og forsøger mig nu med en hue. Spændt på at se om der kommer noget brugbart ud af det - men man skal jo udfordre sig selv... Føler mig dog en kende voksen ved at gå i gang med en mønster fra Hjemmet!

3 kommentarer:

  1. Hvis du kan lide Liberty stof, er det helt sikkert et hit at besøge shaukat.
    Derudover har vi især købt dvd'er (jeg er ret vild med engelsk satire) og cd'er, der er en god slat penge at spare, selv på helt nye plader.
    Og Habitat er gode til at lave lækkert boligdesign.
    Det var vist, hvad jeg lige kan komme på :o)

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur, Camilla! Du skal vel i Liberty? De har jo meget andet end stof:)
    Og en opskrift fra Hjemmet - ja, så er man voksen! tihi...
    Kh Puk

    SvarSlet
  3. Hej Camilla.
    Rigtig god tur, du skal selvfølgelig til Notting Hill, Camden Marked, Greenwich ( hvis du vil se lidt andet end butikker) ud til Petersham og smage Sky s mad ( kan ikke lige huske hendes efternavn) , ja og så skal du tage at se We will rock you, hvis du er til muscials, den er fantastisk.
    KH Gitte ( hende fra broderi kurset)

    SvarSlet