mandag den 3. januar 2011

Go' mandag morgen!

5 kommentarer:

  1. Hvor er den ranke bare fin. Rigtig flotte farver, der lige liver lidt op :) Dejligt

    Og god mandag morgen til dig også.

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor er det en fin ranke - det var sådan én du skulle lave give-away på eller sætte til salg!
    Jeg ville i hvert fald være SÅ meget på, da jeg ikke hækler selv (har aldrig lært det rigtigt og må med skam melde at jeg faktisk heller ikke gider lære det - jeg vil hellere læse bøger...)

    SvarSlet
  3. Den kan man da kun blive glad af at vågne op til :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk skøn blog du har, godt nytår glæder mig til at følge dig fremover.

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Den ranke er for lækker!
    Håber du er kommet godt hjem fra London. Har du set min mail?
    Kh Puk

    SvarSlet