søndag den 20. februar 2011

G I V E A W A Y - vinderne er....

Så har jeg udtrukket vinderne af min give away. Og py ha det var en hård nyser. 214 lodder skulle laves. Men hold da helt op hvor er jeg glad for at se, hvor mange der havde lyst til at deltage. Og velkommen til, alle I nye læsere.

Jeg fik hjælp fra random.org til at udtrække vinderne. Og de heldige var:

Heidi - som vinder ranken med bolde
Kristin - som vinder vimplerne
Tillykke til jer begge. Håber de falder i god jord :)
Hvis I sender mig jeres adresser til camilla.rasmussen@hotmail.com, sender jeg fluks præmien til jer.

6 kommentarer:

  1. Wee jubii tak. Ved lige hvor den skal hænge:-) Sender dig fluks en mail.

    Kh Kristin

    SvarSlet
  2. congrats to the winner. it is a pity i am not a winner :(

    have a nice evening, dani ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke til Heidi og Kristin, I heldige asener :-)

    SvarSlet
  4. Øv lidt...
    Jeg er bare så forelsket i kugleranken. Kan du ikke lave en til mig? Og finde ud af, hvad den skal koste? Kan lige se den på min væg:)
    Knus Puk

    SvarSlet
  5. Oi, så gøy at jeg vant! Jeg som aldri vinner noe! Tusentakk, Camilla:)
    Ble tipset om din blogg av en annen norsk blogger, så det var nok bare flaks :)

    SvarSlet