søndag den 27. marts 2011

Om flyveture...

De sidste par år har jeg været så heldig at have været i både Kina og Vietnam. Og jeg skæver altid lidt misundeligt til dem, der har været så forudseende at tage sovebriller med i flyveren - og bare lige ser en tand friskere ud når vi mødes ved bagagebåndet.

Har ikke lige en tur på tegnebrættet, men det kan der jo hurtigt komme - og så er det bare om at være klar!
Indtil videre er det blevet til en prototype....

For øvrigt vil jeg tillade mig at glædes over at jeg i skrivende stund har 200 læsere. Dejligt og vildt! Tak fordi I har lyst til at læse med og ha' en skøn søndag! 

7 kommentarer:

  1. De skønneste sovebriller, jeg nogensinde har set!
    Søndagsknus Puk

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn den brille. Helt genial sød med et sjovt tvist!

    SvarSlet
  3. Hehe super fed sovebrille! :)

    SvarSlet
  4. Hihihi! De er supersøde :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er AFHÆNGIG af sovebriller... kan ikke sove uden og kan sove alle steder med.. Og så lige ørepropper altså.. og frisk luft.. ja- lidt må man vel gerne kræve for at sove, når der står "Princess at work" på ens sovebriller ;)

    Er vild med dine "lukkede øjne".. de er så fine!

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg glemmer også altid at få sovebrille med - de er bare skønne dem du har lavet

    SvarSlet