torsdag den 17. marts 2011

Søndervig

Onsdag formiddag. På tur med Gitte og Lonni

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker Søndervig - mon du er på mini-ferie?

    SvarSlet
  2. Jep, det var jeg - og det var skønt :)

    SvarSlet
  3. Lyder fantastisk :-) Dejlige billeder. Det ligner jo forår incl. solskin!

    SvarSlet
  4. Nice pix!
    Her kom solen også lidt frem, men ingenting i mod dine flotte billeder med høj, blå himmel og hvidt sand.
    Knus Puk

    SvarSlet
  5. sol sand og vand - godt for sjælen! :)

    SvarSlet
  6. Åh, hvor ser det dejligt ud.

    Jeg SKAL bare prøve dine fine vatrondelæg.
    Det er sådan en nice idé. Tak for den.

    Og tak for tip om neon maling...sjovt jeg slet ikke kom til at tænke på, at jeg da bare kunne spørge dig. Du er da Mrs. Neonspray om nogen :)

    God weekend.

    SvarSlet
  7. Søndervig er en perle hele året rundt ;-) Sand, sten, vand, luften bare det hele.

    SvarSlet