torsdag den 5. maj 2011

Pimp din mand!

10 kommentarer:

  1. Ha ha..de kan da få smilet frem...super flotte!

    SvarSlet
  2. Fuck du er sej :) Hahaha og overskriften er simpelthen for sjov. I love it :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fantastisk!! Sådan en ville jeg gerne have fingre i lørdag, håbe håbe håbe :-)

    SvarSlet
  4. Karamella damen, du er for sej!

    SvarSlet
  5. Hei på deg, så koselig blogg du har, her vil jeg lese mere, legger meg til som fast følger hos deg jeg. ha en fin dag videre, hilsner fra Norge og Wilhelmines blogg

    SvarSlet
  6. Nej hvor er de fine! Hvor ville jeg dog ønske min kæreste ville gå med sådan en, en gang imellem. Er altså også helt vild med de hæklede kaktusser og de hæklede kugle ringe (:

    SvarSlet
  7. Hej Camilla.. jeg nåede slet ikke at hilse på dig til markedet den lille time jeg tussede rundt.. øv... jeg fik en af dine super smarte ringe af Karen, da hun kom på besøg.. hvor er det fint.. Kh C

    SvarSlet
  8. Jeg glæde mig Camilla, til at se dine billeder fra marked... Jeg har allerede set MANGE billeder i blog land, hvor dine ting bliver skamrost! især ringene var vist et hit! Jeg er også helt vild med dine ringe og dine meget fine brocher, men det har Laura nok fortalt dig ;)

    Kh Sarah

    SvarSlet
  9. Har et smil på læben, for hvor er de dog skønne. ;) Ærgrer mig over at jeg ikke fandt din bod da jeg var et kort smut på markedet, for det er så absolut de skønneste ting du har lavet!

    Men til gengæld har jeg jo så opdaget din blog og ser frem til at følge den fremadrettet. :)

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare fede.. Er vild med dem!!

    SvarSlet