tirsdag den 6. december 2011

Unfinished business

I weekenden tog jeg hul på min kæmpestore bunke af ufærdige projekter. Jeg ved ikke lige hvad det er med mig? Jeg er bare så god til at begynde på nye og spændende ting, men fejler gang på gang med at få dem gjort helt færdige. Vi nævner i flæng: Butterflies der mangler at blive monterede på hårbøjler og brochenåle, en halv iPad sleeve, suttesnore, halve kaktusser, julekranse (de her er virkelig ved at være op over!), et babytæppe i patchwork, diverse reparationer samt forårsjakken, som bare lige mangler at blive lagt op!

Bilder mig selv ind at jeg bare er så fantastisk innovativ, at jeg bare slet ikke har tid til at følge mine projekter til dørs. Men måske er jeg bare doven?

Anyway; nu skal der til at ske noget! Og jeg er faktisk kommet i mål med en del ting. Flere af dem kan ses her. Og i aften er det blevet til to kaktusser, som også snart kan købes i webshoppen. Hvis man altså mangler en julegave og ikke har tiden til selv at fremtrylle den.

6 kommentarer:

  1. Det lyder sørme velkendt Camilla.
    For mig er det en stor stress faktor, og helt forløsende når bunken svinder ind.
    Skønne ting du laver

    stine:))

    SvarSlet
  2. Åh hvor jeg kender det... har en hæklet cardigang der mangler et ærme. Men der dukker hele tiden noget op jeg lige skal prøve af. Måske skulle jeg lige som du få ryddet lidt op i de gamle projekter :)

    SvarSlet
  3. Det ser ellers lækkert ud, som det ligger der!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg kender det alt for godt. Jeg har desværre også en del halvfærdige projekter liggende, og det er altid så fedt at få nogle af dem færdige. Og selv tak for sidst. Det er rigtig hyggeligt - så jeg vender jo nok tilbage en anden gang;) Har også lidt svært ved at få jeres skønne uldgarn ud af hovedet.

    SvarSlet
  5. Skal du slet slet ikke være ked af. Min liste er mange år gammel og ret lang... jeg når tit at blive træt af idéen, lang tid før jeg overvejer at blive færdig.. det er ret dumt egentlig... ;)

    SvarSlet
  6. Du ER fantastisk innovativ:)
    Knus Puk

    SvarSlet